Peniaze televízie používal na svoje súkromné účely.

Peniaze televízie používal na svoje súkromné účely.

Bardejovský Reportér
Ilustračný obrázok k článku Peniaze televízie používal na svoje súkromné účely.
Foto: Bardejovský Reportér / Zdroj: Bardejovský Reportér

Po tlačovej konferencii dvoch redaktorov Bardejovskej televízie k sprenevere pomerne vysokej finančnej čiastky zo strany riaditeľa Bardejovskej televízie, zazneli aj hlasy spochybňujúce medializované informácie. Preto prinášame nespochybniteľný dôkaz.

Bardejovskú verejnosť rozrušila tlačová beseda dvoch pracovníkov Bardejovskej televízie v stredu 6.2.2019. V nej odzneli informácie o protiprávnom konaní riaditeľa Štefana Hija. Riaditeľ mal z účtu televízie použiť na svoj súkromný účel viac ako 7 000 Eur. Na toto konanie poukázala ekonómka. Takmer okamžite po zverejnených informáciách sa našli aj jednotlivci spochybňujúci predložené informácie. Preto prinášame priznanie samotného riaditeľa s jeho podpisom, ktoré sa udialo pred 6 svedkami – zamestnancami televízie.´Foto tohoto priznania predložili redaktori televízie.

Absurdné na celej situácii je to, že o týchto skutočnostiach už od novembra 2018 vie aj primátor Hanuščak. Napriek tomu je Hij dodnes štatutárom mestskej televízie a voľne disponuje s jej majetkom. Menovaný pritom už podľa medializovaných informácií mal problémy podobného rázu v Divadle Andreja Duchnoviča, ktoré svojho času viedol.

Zdroj: Bardejovský Reportér